25 december 2014

Äntligen här!!


Resan hit gick super bra! Jag måste ju
säga att jag har två så himla duktiga tjejer. Knappt nått gnäll å gråt. De har hjälpt till å släpat väskor och burit saker.  

Tyckte det gick snabbt med flygresan oxå. Skönt å dela upp den lite. Vi hade 4h i Dubai som spenderades på lite mat samt lite ordpyssel. Sen somnade tjejerna innan vi ens taxat ut från flygplatsen. 
När vi kom fram till Thailand tog det skiiiit lång tid att gå igenom passkontrollen.. Jag som tyckt det varit drygt i Phuket kan ju säga att det var inget mot igår.... Jädrar vilken kö! Sen skulle vi leta efter vår chaufför.det var inte heller så enkelt men till slut så. Trodde dock inte vi skulle komma gram med livet i behåll men det gjorde vi.. Gud va han körde! Och smsade... Till slut sa jag åt honom att sluta smsa.. 
Barnen höll ut superlänge i går kväll, de badade å sen var vi och åt mat och tittade på havet. Innan vi somnade lekte tjejerna med Ellen och vi vuxna spelade lite kort. 
Nu har precis jag och Havanna vaknat. Klockan är 8.20 och jag börjar bli badsugen :) Malva hon sover än hon.  

Inga kommentarer: