18 december 2014

1 Vecka!!!!!!

Kan ni fatta!!! En vecka kvar nu bara..  Helt otroligt va tiden gått fort. Hoppas helgen går undan nu oxå så det blir måndag nångång. Då är vi ju praktiskt taget på väg!! 


I dag packade jag tjejernas kläder. Ska ner med lite mer i den resväskan oxå. Mina saker ligger framtagna men inte nerlagda än. Är fortfarande lite irriterad över att min resväska är  trasig. Den jag ska packa i nu är inte alls lika stor å bra. Men men. Det ska nog gå bra i slut änden ändå. 

Och i morgon ska jag ÄNTLIGEN klippa mej. Är verkligen nått jag behöver, ser för jäklig ut. Ursh!!! Tänkte klippa mej kortare än vad jag har nu, en bättre semester frisyr. :) 

Sitter just nu å laddar in DVD film som jag köpt på datorn så tjejerna har nått att se på när vi åker.  Julkalendern från 2005.  Lite seeeegt då det är fler avsnitt som ska laddas. 

Inga kommentarer: