12 december 2014

11 dagar (nästan)

Måste ju nästan få säga att det bara är 11 dagar kvar nu ju..  (baara lite kvar av den här dagen ju) 

Igår åkte Henric å hans barn, sååå himla avis måste jag säga men den som väntar på nått gott.. :) I helgen ska jag och barnen börja kolla på deras kläder lite granna. Vad ska med och vad ska inte med.. De åker ju till sin pappa på måndag morgon å då ska jag börja packa på riktigt :)  Känns som vi snart ska åka när de åker till Jens. Kommer inte att träffa dom förrens vi åker.  Späääännande!  Tjejerna ska även kolla på sina handbagage. Vad ska med och vad ska inte med? 

Ipad
Laddare
Pennor
Papper
Nån bok kanske
Snutte & Nalle
Filt 

Och något mer tror jag..  Kanske deras DS.. Hmm..  Och jag då? jag ska ju oxå ha ett handbagage? Vad ska vara där i? :) Mycket att tänka på den kommande veckan. Ska dessutom oxå:

Fixa naglar
Gå till Tandläkaren
Lucia fest i Havannas klass
Fika med en kompis
Klippa mej
Gå ut å äta

OCH jobba :)  Kommer att gå undan känns det som :) 

Inga kommentarer: