9 december 2014

2 Veckor..

I morgon är det 2 veckor kvar precis... 2 veckor!!!! Det är ju ingenting! Tiden bara swischar i väg, fast ärligt talat tycker jag inte det gör så mycket. hihi. I varje fall fram till julafton. Sen kan den ju stanna av lite.  

I övermorgon åker Henric å hans barn + hans syster med familj. Liiite orättvist men men som sagt tiden går ju super fort. :) Snart är vi oxå där! 

Har försökt å skrivit lite packlistor men jag får inte ihop nån jätte bra.. Tror jag måste ta fram sakerna istället. När tjejerna åker till Jens nästa vecka ska jag ta hem resväskorna från mamma å pappa och börja packa lite smått. Min väska jag tänkte ha hade på nått mysko sätt blivit av med sina hjul under så den får stanna hemma, till och med åka på tippen så småning om skulle jag tro.  2 väskor ska vi ha. Vi får ju egentligen ha 3 men det räcker med 2. Vi köper en till där nere om vi skulle shoppa för mycket :) Henric har ju 2 tjejer oxå så det kan ju bli lite shoppat om man säger så ;) 

Ska skriva ut flygbiljetterna oxå så man har dom så man kan visa. Och i dag beställde jag hämtning på flygplatsen oxå. Där vi ska bo i Ban Phe har som service att man kan beställa hämtning genom dom så det har jag gjort.  

Har köpt lite julklappar till tjejerna oxå. Och några fler böcker till mej.  *gilla loppis* Varsin ny bikini har dom oxå fått prinsessorna. :)

Inga kommentarer: